Meet Ana Hodobeţ: Cea mai proastă dintre vieţuitoarele blogosferei româneşti!

Click here for my posts in English!


Zi de doliu în blogosfera românească şi cea internaţională: cea mai “cu boaşe”* bloggeriţă nu mai scrie. Un număr impresionant de petiţii au fost deja trimise pe adresa Google şi Blogger. Toţi bloggerii au legat câte o panglică neagră la mouse-uri şi au învelit touchpad-urile în petale de crizanteme şi crin.

Nu poate fi adevărat! Un banner imens a fost astăzi întinse virtual peste Caracal –Bucureşti-Paris-Londra-New York-garajul lui Larry Page.

Bloggerii din toate ţările strâng la piept poza „Micului Dicţionar”, această Cyrano de Bergerac a Blogosferei internaţionale. „Noi spunem Hodobeţ, înţelegem Blog, noi spunem Blog, înţelegem Hodobeţ”, repetă în neştire un cor de bloggeri dirijat cu evlavie de John Chow.

.....................

Dar, o, minune! Hodobeţ a revenit, strigă din youtubes-uri degetele înflăcărate ale bloggerilor. Ca Ana Meşterului Manole a sfărâmat zăgazurile firii şi întunecimea zidurilor! Scrie, Ana, scrie-ne să te citim. Yahoo s-a blocat, Messengerul la fel. Lumea a făcut o coadă la uşa lui Hodobeţ şi publică în Samizdat însemnările Anei! Oh, zeiţă a Blogosferei! Învaţă-ne cum se face un Blog! Hrăneşte-ne cu prescurea cunoaşterii de wikipedia izvorâtoare! Slăvit fii în veci, Micule Dicţionar! Integrează-ne într-un blogging absolut, o, tu, izvor de sentinţe, butade şi aforisme. Binecuvântată fii, dătătoare de sens existenţei noastre WorldWideWeb.

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOL!!!!!!!!!!!!!!!!

Vroiam să intru mai pe seară şi să scriu un update la postul cu Bloggeri Cretini. Uite, Hodobeţ deşi îşi asumă condiţia de cretină, e totuşi o cretină cu bun simţ. Nu s-a mai apucat să comenteze, şi-a şters blogul (că mi-a zis lumea că nu ar fi linkul bun), s-a calmat. Dar nu, prostia avea nevoie de o nouă mostră. Dânsa revine cu un pretins ton împăciuitor şi zice din adâncurile scrijelite cu sudoarea aplecării peste vorbe de duh:

„Mai, Codreanule, las-o mai moale ca doar e Craciunul! Stii tu, perioada in care trebuie sa fim mai buni, alea, alea. Inca mai poti? Credeam ca te-a coplesit rautatea pana acum...A propos, adresa blogului meu s-a schimbat, nu de-alta, insa nu mai vreau sa ma comenteze dragutzele tale pup-in-curiste...oups! ar fi bine sa moderezi asta...:) nice blogging in continuare...Ana Hodobeţ - aaa, originea numelui meu e moldoveneasca, by the way-„

Care răutate, Hodobeţule? Este o replică şi o constatare a stării de fapt. Te înţeleg, o fi frustrarea ta sexuală şi nu numai şi încerci să te bagi în seamă. Să ştii că erai simpatică atunci când povesteai de „cum îţi băteai tu joc de băieţi”, o tu, metrosexuală cu sânge de Casanova. Văd că te iei şi de lumea care mă comentează, un argument în plus al prostiei tale. Originea moldovenească a numelui tău o fi prea ascunsă pentru neştiutorii ca mine, să dau un search pe Wikipeadia, eventual. Ho-dobeţ? Hodo-beţ(i)? Ho-dob(ă)-eţ? Oops! Sau, na, în varianta Micului Dicţionar, oUps! LOL! O să mă lipsesc de plăcerea de a-ţi studia arborele genealogic, deşi ar fi interesant să facem un top al cretinilor printre ai tăi. Tu cui semeni aşa de îndârjită şi de proastă în acelaşi timp?

Nu o să te rog să îmi dai noua adresa a blogului tău, deşi înţeleg că o să pierd momente şi scrieri mirabolante din viaţa ta, similare ultimului post: „Am găsit un băiat care pare să fie sufletul meu pereche, mi-am dat seama de asta după 3 ore în tren, 2 pe mess şi 1 la telefon”. LOL!!!!!! Ei, uite asta e adevărată esenţă de prostie!!!!LOL!!! Hai sictir!

Concluzie: Fato, găseşteţi în pula mea o ocupaţie. Get a job, a hand or a blow one! Ah, da, să nu care cumva să uiţi să intri pe blogul meu. Mai ştii, idioţii utili! Eşti o scumpă!

* Expresie împrumutată de la ochiul de veghe al Blogosferei, Micul Dicţionar al emisferelor de nord, sud, est şi vest şi restul de combinaţii posibile şi imposibile!

2 comments:

Anonymous said...

Nu-mi vine sa cred! Mi-ai inchinat un articol intreg in paginile blogului tau? Cata veneratie! Nu stiam ca-s atat de importanta..:)Uite, mai exista sinonime pentru cuvantul "prost"- alienat, dement, descreierat, înnebunit, nebun, smintit, ţicnit,
banal, bârfitor, calomnios, candid, cast, cinstit, clevetitor, comun, defăimător, denigrator, feciorelnic, fecioresc, inocent, lucrător, modest, neevoluat, negradat, neprefăcut, neprihănit, nevinovat, obişnuit, ordinar, ponegritor, popular, primitiv, pudic, rudimentar, simplu, sincer, umil, virgin, virginal. Sa inteleg ca vei face in continuare tot atatea articole, folosind aceste definitii pentru fiinta mea? Numara si tu cate ti se potrivesc si tie. Eu as mai adauga cateva+sinonimele aferente. Ar trebui sa-mi multumesti, ca-ti cam creste traficul pe blog de cand cu "fusta-n cap" :) Multam pentru flatarea exacerbata...in afara sa jignesti, mai stii si altceva? Ma dau batuta, recunosc: sunt cea mai proasta dintre vietuitoarele blogosferei romanesti! Ai invins: esti mai destept decat mine =)) Happy? Acum poti dormi linistit...

INconstantIN said...

Ma bucur ca stii sa iti asumi conditia:))! E un pas inainte!