O zi din viaţa unui emo kid, subiect de mare interes pentru internauţii din România

Click here for my posts in English!

"Atunci când am scris despre "O zi din viaţa unui emo kid" pe INconstantIN's Blog nici prin cap nu îmi trecuse că acest post îmi va aduce peste 50 de vizitatori via Google Search", scriam eu acum câteva zile. Ei, acum că am văzut statisticile pe kewords de astăzi am rămas şi mai uimit. Have a look!

o zi din viata unui emo kid mdro.blogspot.com
A înnebunit lupul!!! LOL!!! Şi e de-abia 17:20. Bine, e drăguţ şi cel/cea care a căutat "cum fac un folder", dar nu se compară cu searchul pe "o zi din viata unui emo kid".

3 comments:

Dorothea said...

Hehe, looks like ai prins un gugăl trend :D
Săracii emo, oare cum s-or simţi.. citind asta

INconstantIN said...

S-or simti si ei bagati ... in seama:D!

Anonymous said...

Adevaratii emo nu cauta atentia voastra. Cei care cauta atentia sunt cei care vor sa fie emo si ne strica noua imaginea. Trebuie sa recunosc ca e amuzanta treaba cu "O zi din viata unui emo", doar ca toata lumea are aceeasi poveste. Fiti mai creativi oameni buni, ca doar stiti totul despre noi, nu? Hahaha...yeah, whatever. Emo rullz!!!