Poze sexy cu Cosmina Păsărin şi FHM o revistă discriminatorie

Click here for my posts in English!


Azi am dat de un blog dedicat exclusiv Fetelor Sexy. Interesantă idee, nu?:D Am aflat de la autorul blogului că FHM o are pe Cosmina Păsărin. Pe prima pagină.


cosmina pasarin poze mdro.blogspot.com

Cine e Cosmina Păsărin? Ei, na, chiar nu ştiţi? Hai că v-o prezintă cei de la FHM. A luat parte la primul reality show din Romania, a pendula pe la televiziuni, a jucat in filme si seriale, un total de 7 ani petrecuti in show-bussiness. Cum brunetele cu ochii verzi sunt la moda, FHM a profitat de trend si a continuat seria de succes. Domnilor, Cosmina Pasarin! Şi cu doamnelor cum rămâne? Mai întâi, e a pendulaT:D, apoi mi se pare o discriminare impardonabilă. Cum rămâne cu "beesexualele", da cu homosexualele aka "lezboz"? Eu cred că Consiliul Naţional petrtu Combaterea Discriminării -cacofonie iminentă - trebuie să se sesizeze, voi nu?:D

Ah, da iată şi nişte poze.

cosmina pasarin poze mdro.blogspot.com
cosmina pasarin poze mdro.blogspot.com
Eu un singur lucru nu înţeleg, cu excepţia ultimei poze, mai vede careva ceva sexy aici? Sau vreun boyfriend frustrat i-a cumpărat pe distinşii fotograii ai FHM pentru a o ţepui (doar în unul din sensuri) pe frumoasa Cosmina Păsărin?

10 comments:

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ said...

Interesant blogu` ala :) L`am recomandat jumatatii mele:))))

INconstantIN said...

Bravos:D!

andrei manea said...

Costele dar ea nu a fost ma niciodata o mare sexoasa. Insa a aparut mereu in paginile revsitelor mai mult sau mai putin imbracat pentru ca mereu societatea isi doreste sa vada oamenii publici dezbracati!

INconstantIN said...

Ok, de acord, faza e ca fotografii aia primesc bani pentru a le face sa para sexy, or, de ea si-au batut pur si simplu joc in acest caz:D.

andrei manea said...

Ai ma nu fi rau ca au reusit ceva, ceva... o tzatzica mica ca un merisor, un funduletz interesant si privirea aia expresiva fac o nota de 8...8.5 !
;)

INconstantIN said...

Asa e, ai dreptate:D! Da, parca e mult 8 totusi:))!

Unknown said...

Sani departati, solduri 0, fund aproape 0. O tipa normala care se dezbraca. Nimic mai mult.

INconstantIN said...

Pai, nu ziceam si eu?:D

Anonymous said...

offfff Doamne!!!pt voi trebuie sa aibe forme.ea arata fff bn.e suuper frumoasa.bn ca am placerea de a o cunoaste.e super de treaba!!!

INconstantIN said...

Aoleu, o cunosti personal?:D