Look at my tits!


7 comments:

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ said...

Da` ce ai cu fata? Ca e chiar frumoasa! :)

INconstantIN said...

Am zis eu ca nu e frumoasa? Dimpotriva:D! Mi-e ... de concursurile lor cretine:))

Lavinia said...

M-au inscris prietenii, eu nici nu stiam de concurs. Si daca tot am intrat in joc...;))Ideea e ca nici eu nu sunt adepta unor astfel de concursuri mai ales ca as fi preferat sa zica 'frumoasa' in loc de 'sexy' sau 'fata cu cel mai bun blog'.['sexy' poate sa sune uneori vulgar];)

INconstantIN said...

"Prietenii stiu de ce":). Am luat lista de la tine de pe blog sa ii dau un print. Daca nu era sexy, nu era acelasi impact, e evident:)). Si eu as fi preferat un "miss bloggerita" sau ceva mai putin fortat intru spectaculozitate, dar, na... Bafta, anyway!

Oti said...

multumesc pentru mesajul de pe blog-ul meu
http://regina25.blogspot.com/

:))

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ said...

Prietene, ai votat`o pe regina25? :)
Sau asa le`ai scris tuturor candidatelor? :D

INconstantIN said...

@ o.p.: Cu placere:)

@ Fallen Angel: Ei, na!:D