Căutând "republic of moldova" pe photobucket obţii imagini cu Pridnestrovie şi blogosfera moldovenească tace

Click here for my posts in English or go here for you to get more details about INconstantIN!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ştiţi că nu îmi plac lepşele, dar acum mă văd obligat să fac o excepţie. La un search "republic of moldova" pe photobucket.com singurele patru rezultate sunt cele din imaginea de mai jos. Eu cred că e inaceptabil şi jenant.

republic of moldova mdro.blogspot.com
Aşa că, vă îndemn pe voi bravi exponenţi ai blogosferei moldoveneşti:) să remediem situaţia. Postaţi o imagine, cel puţin, cu Republic of Moldova la voi pe blog, apoi puneţi-o şi pe photobucket.com că îşi bat joc separatiştii de noi!!! Leapşa merge către:

Adevarul despre diavol


Adrian Hancu Photography
,

Ana Gutu,

Area 51,

blendarencu.wordpress.com,

Blog despre lecturi, carti, societate, cultura,

Blogul lui Chihai,

Blogul lui Petru Apostol,

Casa de nebuni,

Blog Media,

Blogoritm,

Blogul Cimişlenilor,

Bon Mots,

curaj.net,

DEnis CEnuşă,

Elena Barac,


Generatia Zdrobita,

Iuliana Briceag,

GreenMedia


Jurnal drăguţ...,

LOGOS,

LIBER-blog public,

localhost,

Lumea mea,

Meditaţii Postmioritice,

Moldova Creştină,

Oleg Cristal

Natalie Moraru - Photography,

Pavel Ciorici,

Persoanlităţi Basarabene în slujba lui Dumnezeu şi a neamului,

Public Policy Watch,

Promovare libertăţi individuale,

RedLine's blog,

ROCKestra Suta la Suta ROCK!,

Salutare bravi basarabeni!,

Sa ne auzim de bine...,

Sarivan Ciprian

SJ,

Stas Sushkov Journal,

Stil Viga,

Totul pentru Toti !,

Universul din noi,

vacanţe.md,

Vector's,

Vultoor's Blog ,

Zinin Alexei PhotoBlog


10 comments:

DORina said...

pfiu, multa lume ai mai lepsuit:D....
jumatatea md din mdro a pus imagine pe photobucket.com :)?

INconstantIN said...

Jumatatea MD e in imperiul raului, pardon, dial-up-ului, asa ca este exonerata de la activitatea in cauza:D!

Anonymous said...

am adăugat si eu câteva fotografii :) Le postez acus si pe blog.

INconstantIN said...

Super! Merci! Deocamdata doar tu si Vultoor ati reactionat, ceilalti sunt doar bloggeri cu numele, se trezesc doar pe la Festivaluri:))!!!

Anonymous said...

Ei, nu fi si tu asa dur :)
Cred ca n-au observat Apelul tau! :D

Anonymous said...

Numai ca eu una nu inteleg - oricum cand scriu la search "republic of moldova" apar tot acele 4 poze :(

INconstantIN said...

Da, e ciudat, ma intreb daca Vultoor sau tu ati adaugat tags-urile necesare?!?! O sa uploadez si eu, sper, doar ca la mine merge mai greu eu sunt pe dial-up...

Anonymous said...

am scris la tag-uri, "republic of moldova" :D

Anonymous said...

am bagat la tag-uri si republic of moldova, si moldova, si chisinau, etc :) Poate are nevoie de timp :-?

INconstantIN said...

Da, am vazue si eu ca nu merge. Eu am pus o foto cu Stefan cel Mare din Balti, am scris si tags-urile necesare, dar vad ca nu reactioneaza. Sa speram ca e vorba de timp si nu de vreun bug!