De când sunt pe-acasă mi-a fost dat să văd panouri cu noul serviciu YOYO de la Moldcell, să aud spoturi la radio cu YOYO să mă enervez de pauzele dintre emisiuni pe vreo 3-4 canale în care iarăşi apare YOYO de la Moldcell. Dacă panourile cu YOYO sau spoturile la radio cu acelaşi YOYO nu prea sunt pretabile vreunui comentariu, nu acelaşi lucru îl pot spune şi de spoturile video cu YOYO.
Este o reclamă plagiind o mai veche idee a celor de la Orange România cu un grup de obiecte implicate într-un joc de-a v-aţi asunselea având ca protagonişti nişte ciorapi unul din care ba se ascundea printre cravate, ba prin acvarium sau pe o veioză... Iei una din continuările acelui spot includea şi apariţia unei jucării care se şi cheamă... YOYO.
Ei, moldovenii de la Moldcell au mers pe aceeaşi idee, doar că realizarea lor a spotului pentru YOYO a rezultat într-un scrâşnet de imagini completat de un fundal sonor pe măsură stupid în care la un moment dat ai impresia că se aud şi nişte pârţuri ritmate.
Este o reclamă plagiind o mai veche idee a celor de la Orange România cu un grup de obiecte implicate într-un joc de-a v-aţi asunselea având ca protagonişti nişte ciorapi unul din care ba se ascundea printre cravate, ba prin acvarium sau pe o veioză... Iei una din continuările acelui spot includea şi apariţia unei jucării care se şi cheamă... YOYO.
Ei, moldovenii de la Moldcell au mers pe aceeaşi idee, doar că realizarea lor a spotului pentru YOYO a rezultat într-un scrâşnet de imagini completat de un fundal sonor pe măsură stupid în care la un moment dat ai impresia că se aud şi nişte pârţuri ritmate.
Trebuie să recunosc însă că pe cât de aiurea e spotul şi, în general, toată prestaţia publicitară a noului seriviciu YOYO de la Moldcell pe atât de ok este site-ul acestuia: www.yoyo.md. Un flash foarte user-friendly.
No comments:
Post a Comment