2 din audiovizualul românesc: Bâlbâ la Radio România Actualităţi şi Basarabenii făcuţi de ruşine pe Antena 1

Ieri am făcut o pauză de net şi printre alte activităţi pecuniare am dat cu urechile de radio şi cu ochii de televizor.

Cine ascultă/a ascultat vreodată Radio România Actualităţi, ştie că 15:00 este ora pentru ştirile sportive pe larg. Prezentatorul ştiilor respective (îmi scapă numele) a scos ieri o păsărică zglobie pe gură după ce prezentase clasamentul Ligii I cu CFR Cluj pe primul loc: "... vă aştept la Radio România Actualităţi cu alte informaţii din sport peste exact aproximativ o oră:))!!!" Mă uitasem la ceas, deci e 15:17 acum, peste "exact aproximativ o oră" cât o fi oare?

Pe lângă suita de violuri şi aruncări de pe la diverse etaje, la Observatorul Antenei 1 a fost ieri o ştire cu nişte bătăi într-un cămin din Galaţi. Un licean cu ochii roşii de umilinţă, presupun:D, povestea despre forţa argumentului în exces a unor colegi care l-au obijduit cu picioarele şi pumnii. Whatever, am zis eu până să aud cum că un student de la Universitatea din Galaţi, a fost şi el introdus în circuitul închis al legilor lui Newton. Când să zic iar un whatever sictirit, ce îmi aud urechile şi văd ochii, studenul era un biet basarabean care povestea ruşinat cum "au dat buzna peste mine... " Tulai, Doamne!!!

Păi, fratele meu, cum rămâne acum cu basarabenii=rakeţi? S-a dus naibii reputaţia noastră de oameni temuţi şi respectaţi, dacă până mai nu demult eram mândru cu paşaportul meu albastru made in moldova, acum o să-mi fie ruşine să îl scot că mă iau toţi la bătaie:))!!! Trebuia să faci şi tu cum te învaţă clasicii în viaţă de la Planeta Moldova: "Scoţ' cuţâtu' şî bagi blea într-nşî', ci suka ti dai cu curu' la gard. Ucidi na hui pi tăţi", păi nu?:D

No comments: