Concurs Stiinta.info: Provocarile tehnologice ale prezentului

Chiar dacă eu nu mi-s eligibil pentru concursul Ştiinţa.info, îmi place ideea şi faptul că e adresat şi celor din MD şi celor din RO.

Echipa Stiinta.info organizeaza un concurs de eseuri pentru elevi si studenti avand ca tema la alegere una una provocarile stiintifice majore ale secolului nostru. Concursul se va derula pe perioada semestrului curent, va fi lansat pe 10 martie, finalistii vor fi anuntati la 1 iunie si cistigatorii la 15 iunie. Marele premiu va fi un iPod nano.

Acest concurs va ajuta tinerii sa inteleaga mai bine provocarile tehnologice ale lumii in care traiesc, sa evalueze mai bine perspectivele lor de cariera, sa se antreneze in gindire critica si conceperea unui eseu original, concis care sa arate ca au inteles importanta acelei provocari, ce solutii au fost incercate pina acum si sa propuna (foarte importan!) solutii pentru viitor sa mecanisme politice, sociale, stiintifice pentru a pute ajunge la acele solutii.

Concursul se adreseaza tinerilor de cetatenie romana si moldoveana, indiferent de tara de rezidenta, daca sunt elevi sau studenti (studentii la masterat sau doctorat nu sunt eligibili pentru acest concurs).

P.S. Acum am văzut şi marele premiu, eu zic să scrieţi şi voi pentru mai puţin bine să nu luaţi chiar premiul mare, nu de alta, dar v-am avertizat deja ce pericole vă pasc având un iPod cu voi :))

P. P. S. În plus, cred că ar fi bine să schimbe datele în care anunţă câştigătorii, pentru că şi aşa naţionala va submina alegerile locale, nu ne mai trebuie încă un factor subminant:D.

2 comments:

Anonymous said...

Mersi mult pentru promovarea concursului nostru. Ultimele date si conditii despre concurs sunt la http://stiinta.info/concurs. Avem si un ipod shuffle la premiu, in plus.

INconstantIN said...

Wow, un iPod shuffle, super! Keep up the good work!:)