"Gândul care îi trece prin cap lui Tudor Darie" sau UNIMEDIA is going down

Continuăm explorarea cretinismului UNIMEDIA. De data aceasta un post absolut stupid şi penibil semnat de Tudor Darie, unul din coproprietarii New Media Group parte din care este şi UNIMEDIA.


Ştirea despre moartea lui Mihai Dolgan a trecut ca un fulger prin mine. E greu să găsesc cuvintele potrivite ca să descriu ce simt. E ca şi cum se rupe ceva din sufletul meu, care pleacă împreună cu Mihai Dolgan. O durere de nedescris. Nu l-am cunoscut personal pe acest om, dar îl apreciez pentru contribuţia sa excepţională la dezvoltarea patrimoniului cultural.

Gândul care îmi trece prin cap e că nu suntem încă învăţaţi să apreciem persoanele cât sunt în viaţă. Astfel, încurajez fiecare vizitator în parte să privească persoanele din jur cu alţi ochi şi să vedem în fiecare dintre noi valoarea pe care o prezentăm. Prea des criticăm şi uităm să spunem o vorbă bună. Să nu ţinem cuvintele frumoase pentru ocazii speciale (zile de naştere, nunţi şi cumetrii etc), ci să le spunem mai des şi sincer oamenilor de lângă noi.


Am renunţat să citesc mai departe această logoree sinonimă cu o sinteză de banalităţi şi demersuri patetice faţă de... vizitator (sic!). O scriere de prost gust făcută publică din cauza unui simplu "hai că tre' să zic şi eu ceva".

Vă daţi seama în ce stare se află Internetul din Republica Moldova? Ce să mai, în ţara celor mai cretini dintre pământeni nici nu te puteai aştepta la prezenţe online sănătoase.

No comments: