Miting de protest impotriva actiunilor Regiei Autosalubritate la Chişinău

Astăzi am primit o invitaţie pe contul de pe prieteni.md, de altfel, singura reţea socială din Republica Moldova pe care v-o recomand şi vouă.


Vineri 21.03.08 in fata Primariei municipiului Chisinau la ora 11.00 va avea loc un miting de protest impotriva actiunilor Regiei Autosalubritate de exterminare prin metode inumane a ciinilor din municipiu. Solicitam autoritatilor inlocuirea acestor practici sadiste prin formarea unor servicii veterinare specializate.

La protest sunt bineveniti toti iubitorii de animale si doritorii de a face mediul nostru urban mai civilizat.

Detalii eveniment

Început: 21/03/2008 - 11:00
Sfârşit:21/03/2008 - 13:00
Oraş (localitate):Chişinău, Moldova
Adresă: În faţa Primăriei municipiului Chişinău

Mi-a plăcut faza cu metode inumane:))! Păi, na, să folosească şi ei, dle, nişte metode câineşti, ce naiba!:))

Demersul e civilizant şi de bun simţ, doar că mă întreb câţi ar mai acuza exterminarea prin "metode inumane" a câinilor dacă ar fi făcut măcar o dată cunoştinţă cu colţii unui animal incontrolabil. Şi acum am semnul de la un câine cretin de lângă Piaţa Obor. Era 1 noaptea, primăvară, mai. Veneam de la o zi de naştere. Nu eram singur, bineînţeles, dar tocmai eu am fost ales ţinta:D.

În apropiere de nişte blocuri de pe lângă Piaţa Obor, am dat peste 4 câini. 3 dintre aceştia lătrau elegant, în timp ce al patrulea, mai timid de fire, s-a apropiat de mine şi şi-a îngăduit să îmi capsese o bucată din gamba piciorului drept. Apoi, într-un ralenti perfect, şi-a retras colţii şi a plecat. Noroc de blugii mei groşi de la Lee Cooper care au atenuat din interacţiunea mea cu acel plod nevolubil al mamei natură.

2 comments:

Anonymous said...

Ce-au mai crescut protestele de cand a venit Chirtoaca la primarie!! :D

Probabil ca (virgula) cainele nu a avut curajul sa-si bata joc mai departe de munca celor de la Lee Cooper :)

INconstantIN said...

Nu uita ca si Parlamentul a modifcat legea cu privire la intruniri...

Da, caine cu respect pentru marcile populare, ce sa mai:D!