Premiile Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc

Plec azi la Chişinău, la Premiile Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc. Mă bucur că o să îi cunosc în sfârşit pe cei cu care am interacţionat online atât de mult. De premii nu zic nimic, sick and tired of proving why I'm the best:D! O să fie mai interesant atunci când voi compara cei doi indici obiectivi ai "bunătăţii" unui blog având ca termeni de comparaţie bloguruile câştigătoare la anumite categorii şi blogul meu.

Promit să exploatez N95-ul pentru poze şi video. Rezultatele o să le postez cât de repede pot, deşi mâine mă întâlnesc cu cineva cu care trebuie să beau. Mult, că nu ne-am mai văzut de vreo 2 ani. Sper să îl seduc la o promisiune de design al blogului de pe Wordpress:D! Apoi, duminică e mitingul din Piaţa Marii Adunări Naţionale consacrat Unirii de la 1918. O să ajung şi acolo, mai ales că o să beneficiez de protecţia unui observator OSCE:D! Aşa că nu ştiu sigur când o să ajung în faţa laptoapei... Enjoy the weekend, bye!

P.S. Din păcate, Bossul Neogen Călin Fusu şi Iiniţiatorul BlogAgency şi BlogBrowsing Ionuţ Oprea nu vor fi p-acolo. Na, Fusu ca Fusu, cu Oprea mi-ar fi plăcut să discut, prietenii ştiu de ce:)!

2 comments:

Cojocari said...

Transmite salutari pe acolo :). Faci o treaba buna cu blogul tau. Bine ca si blogosfera din Moldova nu sta pe loc. Astept sa citesc despre Blogovat. Mi-a zis Tihai Valeriu ca se va transmite si live. Good luck.

INconstantIN said...

Merci:)! Da, s-a promis ca va fi un live-streaming. Sa vedem!