Flash-mobul pro-Teo Peter a fost un eşec fără repercusiuni media:D

Că tot mă bătea ieri cineva la cap dacă am ajuns sau nu la flas mob-ul cu Teo Peter, ei bine, nu am fost şi îmi pare bine că nu m-am dus, pentru că din câte am înţeles a fost destul de patetică toată adunarea... Şi ştirea de pe Hotnews unde găsiţi şi 3 poze:


Bloggerii romani au organizat joi dupa-amiaza un flash mob pro-Teo Peter in semn de protest fata de verdictul dat in cazul chitaristului roman. Participantii la manifestatie au purtat tricouri albe inscriptionate cu rosu si au stat nemiscati timp de 5 minute in fata fantanii arteziene din Piata Universitatii.

Mesajele lor s-au adresat atat autoritatilor americane, cat si celor romane: “For you Teo Peter = 16.000, for us = priceless! Pro Teo Peter”, “VanGoethem, need a new car? Pro Teo Peter”, “1 american server = $1.600.000, 1 romanian = $16.000! Pro Teo Peter”, “Fighting together? Why kill us then? Pro Teo Peter”, “American citizens? Priceless! For all the rest…there’s MASTECARD! Pro Teo Peter”, “Guvernanti romani, ei l-au aparat, voi de ce ati acceptat? Pro Teo Peter”.
.

No comments: