O femeie a reclamat la OJPC Vrancea trecerea la ora de vară



O femeie a reclamat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Vrancea trecerea la ora de vară, susţinând că schimbarea orei "îi dă tot programul peste cap".

"Femeia dorea să facă această reclamaţie în calitate de consumator de timp. OJPC Vrancea i-a adus la cunoştinţă faptul că schimbarea de fus orar este efectuată printr-un act legislativ acceptat de cea mai mare parte a ţărilor lumii", a precizat Dumitru Dilă, directorul OPC Vrancea.

Femeia a declarat că va aduce problema sa la cunoştinţa Guvernului şi a preşedintelui României, pentru că "s-a săturat ca americanii să-şi tot bată joc". [Mediafax]
Eu sunt de acord, păi, nu? Vine Bush(e), nu merge Internetul, bruiază telefoanele, toate relele vin de la americani. Credeţi că faptul că Summitul NATO are loc la două zile după trecerea la ora de vară e simplă coincidenţă? Pe naiba!!! CIA şi FBI au pus totul la cale!!! LOL!!!

6 comments:

Mircea-Gabriel said...

LOL. Ce nu stie femeia este ca americanii nu trec odata cu Românii la ora de vara, ci la inceputul lunii martie !

Anonymous said...

Foarte tare stirea! Si eu ma alatur reclamatiei ca mi-e un somn... Si asta numai din cauza orei de vara si a americanilor si a lui Nato asta :)

Anonymous said...

Nu este prima data cand se trece la ora de vara. De ce reclama abia acum? In anii trecuti nu i s-a dat programul peste cap?

INconstantIN said...

@ Lasa, lasa, Mircea, crezi ca eu nu stiu ca tu ai ajuns in Canada dupa ce te-ai vandut americanilor!!! Pe noi nu ne mai amagesti acum!!!:))

@ Alina: Eu zic sa boicotam Summitul cu un somn prelungit. Sa se descurce ei singur cu NATO-ul lor:))!

Anonymous said...

Cred ca vad un somn prelungit si fara summit-ul NATO...

Mircea-Gabriel said...

LOL. M-as fi vândut eu amercanilor, problema este ca nu au vrut sa ma cumpere, asa ca am ajuns în aceasta Siberie a Amercii de Nord numita Canada :))))