Reprezentanţii României la Eurovision, Nico şi Vlad Miriţă, vor efectua un tur de graţie prin grajdurile audiovizualului din Republica Moldova

Ieri, în timp ce mergeam spre Institutul de Cercetări Politice, acolo unde am avut parte de un curs minunat cu un profesor suferind de o supradoză de simţ al umorului amestecat cu un pic de sarcasm şi o umbreluţă de cinism (plagiată din tradiţia cocktailurilor hawaiene) pentru o aromă de lungă durată, am văzut nişte postere lângă liceul Gheorghe Lazăr.

La un ochi aruncat în treacăt pe posterele respective realizezi că sunt destul de ieftine ca design şi amplitudine, ţinând cont de faptul că făceau reclamă galei de box profesionist din 19 aprilie, în cadrul căreia Adrian Diaconu va lupta pentru titlul mondial interimar la categoria semigrea, versiunea WBC.

Ceea ce mi s-a părut ciudat atunci când intrasem deja în Cişmigiu era că aveam o acută senzaţie de "eu ştiu asta, dar nu ştiu de unde ştiu asta":D. Culmea, la porcăriile de jurnale sportive, manelizate în exces cu declaraţii belicoase cu aer de clownadă şi informaţi de genul "pe unde îl mai doare pe Mutu" sau cu cine şi-a mai tras-o Lobonţ" şi "când se mărită Chivu" nu mă uit.

Într-un final însă, probabil ajutat şi de peisajul îmbietor cu frumuseţea lalelelor din Cişmigiu, a liceenilor căţăraţi unii peste alţii în urma unor combinaţii reuşite pe Hi5, sprijinând cu cururi băncile mai mult murdare decât verzi şi a fetelor emo cu cercei în nas şi cu coji de seminţe pe buzele multe prea sentimentale, mi-am adus aminte că scrisesem un post săptămâna trecută: Nico şi Vlad Miriţă, vor interpreta imnul României la gala de box profesionist din 19 aprilie Ca să vezi:))!

Azi am văzut că cei doi vor exersa activ înaite de prestaţia din 19 aprilie, efectuând un tur de graţie prin grajdurile audiovizualului din Republica Moldova.

Săptămâna aceasta, Chişinăul va găzdui reprezentanţii României la Eurovision, Nico şi Vlad Miriţă. Duetul întreprinde un turneu de promovare a piesei „Pe o margine de lume”. Timp de trei zile (10-13 aprilie) interpreţii vor participa la mai multe emisiuni muzicale de la posturile de radio şi TV de la noi şi vor prezenta piesa în cadrul unor spectacole care vor avea loc în capitală. [jurnal.md]


Aştept să vină Geta Burlacu pe la TVR ca să vadă lumea că piesa ei e mult mai ok decât cea cântată de Nico şi Vlad Miriţă.

No comments: