CEI MAI PROŞTI DINTRE PĂMÂNTENI - republicomoldovenii

De astăzi, TVR1 nu mai este difuzat în Republica Moldova. Astfel, singurul post de limbă română cu acoperire naţională a dispărut. Valeriu Frumusachi, unde eşti, muistule? Mai ţine cineva minte cum motivase el votul său pentru cedarea frecvenţei pe care emitea TVR1 către fantomaticul post “2 Plus”? “Eu am votat ca în Republica Moldova să fie TVR1”, zicea Iuda atunci.


Pe de altă parte, în toate net café în care am fost săptămânile astea cât am stat în MD, fie Bălţi, fie Chişinău, Windowsul, implicit, Internet Explorerul era în rusă. Am fost spectator la o scenă de genul celor care îmi plac mie foarte mult, tragicomică. Intră doi, frate şi soră. El, mai mare, o adusese pe ea, mai mică, să îi arate cu ce se mănâncă Internetul. Se aşează fiecare la câte un calculator. După vreo 5 minute, aud următorul dialog:

- Nu sî încarcî saitu. Ci sî fac?
- Apu dă-i obnoviti di aici, îi arătă el. (obnoviti -“refresh”)

Nu îmi rămâne decât să îi îndemn pe cei care mai cred că mai poate fi făcut ceva să semneze această petiţie, măcar pentru a le arăta că nu chiat toţi republicomoldovenii sunt nişte cretini.

No comments: