Probleme cu Google şi noua versiune a Yahoo Messenger

Nu ştiu dacă aţi observat că ieri, mai spre seară, şi azi dis-de-dimineaţă, Google a mers şi mai merge (la 11:30) anapoda. Eu, având conturi pe gmail si cu blogul pe blogger-ul lor, crezusem iniţial că o fi de laptopul meu, nu de alta dar îmi reinstalasem chiar ieri Windows-ul. Până la urmă, lumea a confirmat că şi ei au avut aceeaşi problemă când intrau în gmail-urile lor."Ne confruntăm cu dificultăţi tehnice, ceea ce ar putea împiedica trimiterea chat-urilorlo dvs", scria pe gmail, iar la blogger pur şi simplu îmi zicea că serverul nu răspunde, and try later.


Meanwhile, în timp ce Google se confruntă cu probleme de maintenance, bunul lor prieten, Yahoo, a lansat la începutul săptămânii, cu o zi înainte de Halloween:), varianta Beta a Yahoo Messenger 9.

Dintre lucrurile OK aş remarca:

  • În primul rând, interfaţa mai friendly, mai rounded-up, ducând cu gândul spre YM online.




  • Două moduri de afisare a listei de prieteni. Una compactă care arată ca cea clasică, şi una detaliată cu avatare mai mari şi diferite opţiuni la fiecare prieten (Call, Send SMS şi Send IM).




  • Posibilitatea ca mesajelor trimise când eşti offline pot fi forwardate spre un telefon mobil (din păcate RO şi MD nu sunt eligibile pentru trimiterea de SMS gratuite) sau forwardarea telefoanelor primite prin Messenger către telefonul mobil.




  • Adresele poştale trimise de cei cu care vorbim pot fi localizate pe o hartă online ce apare direct în fereastra de chat, nefiind nevoie să dechideţi o altă fereastră.




  • Puteţi trimite clipuri video de pe YouTube, Yahoo Video sau alte surse,toate putând fi vizionate sincron de către toţi cei care comunică între ei.Nu mai este impusă limita de 1 GB pentru mărimea fişierilor transmise prin fereastra de IM.




  • Setul mişto de skinuri şi 6 noi emoticons, super drăguţe.


    Dintre bugsurile pe care le-am reţinut eu ar fi:


  • În fereastra de instant message, nu mai poţi afişa doar poza ta şi a nu o afişa pe a celui-celei cu care vorbeşti , sau invers. E o singură opţiune, fie afişezi pentru amândoi, fie nu.




  • Mie îmi plăcea să văd cine şi ce status message are afişat direct din listă. Dacă înainte ţineai mouse-ul peste ID-ul cuiva status message-ul apărea în stânga (alături de opţiuni gen appear offline, permanently offline şi restul), acum însă nu mai vezi mesajul, mai mult, chiar în fereastra de IM dacă mesajul e prea lung nu se vede în întregime.




  • Partea proastă pentru cei cu blogurile pe 360 degrees, nu mai există posibilitatea de a da add sau invite pentru blogul lor, cel puţin eu nu am văzut-o (se pare că Yahooului i se cam rupe deja de 360, dacă aţi observat nici pe pagina lor de start nu mai este link spre bloggerii lor interni:D, doar la un click pe More Yahoo Services apare).




  • Unul poate nu atât de important e că dacă vreţi să schimbaţi fontul nu o să reuşiţi din prima, va trebui să restartaţi.


    Oricum, eu mi l-am instalat, dar parcă mă bate gândul să reinstalez versiunea 8.1., aşa cum zice lumea pe forumuri că face. Totuşi, să nu uităm că versiunea e BETA, poate până la versiunea finală lucrurile se vor îmbunătăţi.


  • No comments: