“Nu suntem ciori, nu stăm în corturi… Mă piş pe gay şi nu-i normal copiii mei să vadă homosexuali care se ling în gură ostentativ pe stradă”

A propos de Mircea Badea. Paraziţii au lansat vineri, în sfârşit, un nou album, “Slalom printre cretini”. Printre cele 21 de piese găsim un featuring cu Badea, în stilul deja clasicizat al Paraziţilor, cred că mai ţineţi minte clipul cu “Fuck you, Romania!” în care apare o groază de lume mai deocheată, sau chiar piesa featuring Andrei Gheorghe... Buddha şi Bogdan Stanciu prezintă şi el albumul, fiecare citând o piesă mai specială, “Mesaj pentru Europa” pe care o aveţi mai jos şi din care am luat titlul acestui post. Enjoy!



P. S. Treaba cu discriminarea ţiganilor a început să pută rău de tot în blogosfera românească. Cel mai mare blogger român în viaţă VisUrât a fost chiar contactat de cei de la Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, parcă aşa îi zice, pentru o părere în toată povestea cu ţiganii în Italia. Acum eu stau cu laptopul peste mine şi mă întreb: să mă bucur că un blogger a devenit atât de important încât este admonestat de CNCD ssau să râd în hohote de cretinismul celor de la CNCD.

No comments: