Cretinii din Blogosfera românească: după Ana Hodobet aka Takapaka am mai găsit un exemplar, meet MihaiBoss!

Click here for my posts in English!

Vorbeam alaltăieri despre o estimare a unui oarecare Radu Ionescu a numărului bloggurilor din blogosfera românească. Omul vorbea de 100.000. Am râs atunci de, dar azi am dat de un blog făcut chiar la 5 ianuarie care mi-a încântat privirea şi tot ce era predispus încântării. Culmea, nu e singurul de acest gen! Cu bloguri de acest fel chiar s-ar putea depăşi cifra lui Ionescu. Am râs vreo 5 minute la “In acest post vom face schimb de linkuri si dak cineva vrea sa ma adauge si eu pe el la blogroll”. LOL! Culmea e că acest cretin e înscris deja în trafic.ro, un director care se strică pe zi ce trece. E genial blogul, ce să mai, începând cu sloganul şi terminând cu acel “mihaiadmin”. LOL! Adresa blogului mihaiboss.haipa.ro Enjoy! Am văzut că are şi “comentarii” deja. E simpatic rău omul.


5 comments:

Oana Stoica Mujea said...

Bun, nu e doar senzatia mea ca trafic.ro o ia pe aratura. Ca deja nu stiu daca sa ma mai incred in cifrele proprii sau ba.

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ said...

Chiar interesant blogul ala... :))

INconstantIN said...

@ Oana Stoica Mujea: Sunt mai multi care pleaca de pe trafic.ro, nu-s eu primul care il critica
@ Fallen Angel: Stiam eu ca o sa iti placa!:D

Anonymous said...

Te-as ruga sa incetezi sa mai comentezi la adresa mea. Am inteles ca ai o "chestie" cu mine de care nu te poti desprinde, posibil sa fie chiar prostia si incapatanarea ta de a arata celorlalti ca nu esti tu incompetentul, ci indivizii din jurul tau, fapt pentru care ii critici vehement. Eu m-am retras, ti-am dat dreptate pentru " cretinismul meu", insa nu mai vreau sa apar in toate motoarele de cautare criticata. Pentru simplul fapt ca am emis o parere contradictorie, nu cred ca meritam un astfel de tratament. Inca o data, sa intelegi: time out! ma declar invinsa si recunosc ca imi pare foarte rau ca am intrat in jocul asta stupid care se cheama constantin codreanu. Nu stiu ce vrei sa urmaresti, dar lasa-ma odata in pace!

INconstantIN said...

@ Ana: Atat timp cat mai apari aici si vorbesti de prostia sau incompetenta mea, tu, Micule Dictionar fara facultate, o sa fac tot posibilul sa te mentii cu titulatura de "cea mai cretina din vietuitoareale blogosferei romanesti" in topul Google Search. Platesc si AdWords daca e:))! p.s. Nu indivizii din jurul meu sunt cretini, e gresit. Indivizii din preajma mea dimpotriva, sunt exact opusul tau. Iar daca vad lucruri proaste facute oameni prosti ca tine sau acel MihaiBoss, o sa scriu despre ei fara nicio retinere. Esti simpatica, oricum:D!