Cât de important e să postezi zilnic pe blog?

Click here for my posts in English!


Cele 4 zile departe de blog mi-au demonstrat cu prisosinţă importanţa postării zilnice. Numărul vizitatorilor a scăzut aproape la jumătate, respectiv, vizualizările cu 1/3. Totuşi, numărul celor care au citit blogul prin feed nu a scăzut chiar atât de dramatic, ceea ce e un lucru bun. Un lucru şi mai bun e că a crescut indicele timpului mediu petrectut pe blog, se vede că oamenii au frunzărit categoriile.


Campania PR 43 nu a luat foc. Mda, am prevăzut aşa ceva în postul respectiv. Este mai mult decât evident că pentru asemenea acţiuni trebuie să asiguri o bonitate echivalentă a cel puţin 250-300 de vizitatori şi câţiva ani buni în spate de blogging. Oricum, de fiecare dată când aud vreun blogger mai coios vorbind de „anii pe care i-a petrecut blogând la greu” mă cam ia cu tremuratul:D. Eu am două luni şi deja mi se pare prea mult. Da, şi să nu uităm că InconstantIN’s Blog e un blog pe Blogger (blogspot).


Un motiv în plus pentru a fugi de pe Blogger (blogspot) îl găsiţi la Fallen Angel. Mie nu mi s-a mai întâmplat faza cu „Your blog is locked” şi sper să nici nu mi se întâmple atât timp cât mai stau pe Blogger (blogspot).... Concluzia: postaţi oameni buni zilnic, calitativ şi mult şi transferaţi-vă pe wordpress! Keep it rolling...

2 comments:

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ said...

Hehehe... am ajuns si exemplu negativ :)

INconstantIN said...

Adica? Exemplul negativ e Blogger (blogspot), nu tu:)!