Ultimul post dedicat celei mai mari proaste (cretine) din Romania, Ana Hodobet (Hodobeţ), Ratatouille de Romania

Click here for my posts in English!


Am ezitat înainte de a scrie acest post. În primul rând pentru că deja m-am plictisit de proasta asta cu nume de femeie de serviciu, Ana Hodobet (Hodobeţ) aka Takapaka aka cea mai proasta bloggeriţă din România. Dar, unii m-au întrebat care e faza şi de unde a început, alţii au râs: "na, ce replică ţi-a dat", iar cei din urmă au spus că sunt penibil inventând această telenovelă ieftină pentru că "e clar că nu există nicio Ana Hodobet (Hodobeţ), e doar o invenţie de a ta pentru mai mult traffic, e prea evident".


Bad news, my friends, proasta asta Ana Hodobet (Hodobeţ) chiar există. O parte din cei care nu ştiu care e faza şi de la ce a început, m-au întrebat dacă e adevărat ce scria cea mai mare proastă din România, Ana Hodobet (Hodobeţ) în ultimul ei comentariu. Citez, mamă, ce zile am ajus, să citez o cretină LOL!:


"Asta e razbunarea ta pentru faptul ca nu ti-am mai dat nicio importanta, nici pe mail si nici pe messenger? Sau ca nu ti-am raspuns la mesajele stupide? Ti-am mai spus ca nu ne potrivim, nu e cazul sa faci atat caz, sincer. Poti sa ma postezi unde vrei tu, sa-mi faci legaturi sponsorizate, sa ma pui si-n rama, I don't give a shit!! Poti sa-ti demonstrezi in continuare orgoliul ranit de o "romanca", aka Ana Hodobet. Iti repet: I don't give a shit, ba mai bine, ca te faci de ras. O zi buna!"


1. Cu siguranţă, cei care au citit rândurile şi-au imaginat o tipă de 1.70-1.80, blondă, cu ochi albaştri şi cu sâni arătând siliconaţi, dar fiind, de fapt, naturali. Sau, acelaşi set, doar că brunetă şi cu ochi verzi. Poate aşa da, s-ar merita să se facă, pauză, caz. Eh, nu e cazul! Cea mai mare proastă din Romania, Ana Hodobet (Hodobeţ), e exact opusul şi face parte din cele 2 categorii de fete/femei la care nu mă uit niciodată decât cu milă: skinnies and shorties. Nu găsesc nimic frumos în niciunele. Cea mai mare proastă din Romania, Ana Hodobet (Hodobeţ), face parte dintr-a doua categorie. Are între 1.35 şi 1.45, unu la mână. Apoi, nu cred că s-a prins atunci când i-am zis ceva de Cyrano de Bergerac, nu m-ar mira nici să nu ştie cine, la cât de proastă e. Well, tipa are un nas lung cât jumătate din braţul ei minuscul. Mă pufneşte râsul atunci când mi-o imaginez aplecată peste tastatură, încordându-şi tot ce are ea în capul ăla de manechin pentru copii ca să scoată ceva inteligibil. Un mic şobolan, o Ratatouille românească. LOL! LOL! LOL!!! E o frustare genetică de tip napoleonian, toţi piticii sunt îndârjiţi, păcat că la Hodobeţ îndârjirea s-a regăsit în prostie. Sunt sigur că dacă aţi vedea cum arată această Ratatouille din Romania m-aţi înţelege.


2. Mi se pare cel mai tâmpit lucru atunci când vezi că cineva nu te bagă în seamă să încerci să te răzbuni. Bine, în şcoala generală, clasele primare aceasta este o normă de conduită, dar după mi se pare absurd şi stupid să faci aşa ceva. Dar, na, cretini alde Hodobet mai cred practică aşa ceva, de vreme ce ea ma acuză pe mine că încerc să îi captez atenţia. Cei care mă cunosc, ştiu foarte bine că nu am fost şi nu sunt disperat în a obţine atenţie din partea celor mai frumoase ca noi. Dimpotrivă.


3. Fixul cu "nu ţi-am dat importanţă" proasta de Hodobet îl are de mai demult. Pentru cei care ştiu de vechiul constantincodreanu.blogspot.com, apoi de bmdro.voce.ro ştiu de nişte comentarii prin care cretina de Hodobet s-a "autodenunţat". Aveţi aici 2 prinscreenuri relevante. Al doilea e un comentariu de DORina, deranjată şi ea de cretina Ana Hodobet (Hodobeţ). La acelaşi post găsiţi în comentarii toată povestea cu Takapaka aka Ana Hodobet.


cea mai mare proasta din Romania Ana Hodobet
cea mai mare proasta din Romania Ana Hodobet
4. Nu mă deranjează că revine, sau chiar că o să comenteze, e şi normal, oricum la cât de proastă e nu a înţeles nimic. Dimpotrivă, idioţii utili să îşi facă treaba!!! Nu de alta, dar cineva îmi sugease să îi banez ip-ul. De ce? Lasaţi-o pe Ratatouille de Romania să se bage în seamă, dacă ea nu are o viaţa a ei, să se bage în a altora. LOL!!!!! E ca paranoicii ăia din zona Universităţii şi Pieţei Rosetti pe care îi apucă din senin strigatul cu "lasă-mă-n pace, pleacă de aici". Aşa face şi Hodobet (Hodobeţ). Doar că la ea paranoia are şi valenţe schizofrenice. Pe de-o parte strigă că eu nu o las în pace, iar pe de alta se laudă că "îşi bate joc de băieţii" îndrăgostiţi până peste urechi de ea. LOL!!!!


Astea fiind spuse, promit să fie ultimul post cu proasta Ana Hodobet (Hodobeţ), prea multă atenţie unei persoane de kkt. Oricum, sunt sigur că am făcut din proasta de Hodobet cel mai fidel vizitator. Va sta cu mânuţele ei şobolăneşti gata-gata să comenteze ceva sau să se bage iar în seamă dacă va mai prinde momentul cu vreun pseudonime mai deocheat sau anonymous. Am zis, pot să continui la nesfârşit acest "război de rutină", dar nu se merită. În primul rând pentru că m-am plictisit deja, apoi, una e să fii proastă şi cu totul altceva e să fii şi minciunoasă. Accept orice, numai nu minciuna. Există bătălii pe care e bine să le ocoleşti, nu de teamă că le-ai putea pierde, ci pentru că ai deveni ridicol câştigându-le.


P. S. Câtă lipsă de respect trebuie să ai pentru propria persoană să revii pe un blog unde eşti făcută proastă atât de des? LOL!!!!!

No comments: