Ana Hodobet aka Takapaka aka cea mai proastă vieţuitoare din blogosfera românească sus de tot în Google Search

Click here for my posts in English!

Ana Hodobet s-a întors cu un nou comentariu în care vorbeşte despre prostia şi incompetenţa mea. Mă rog, comentariu fără prea multă logică şi coerenţă pe care l-a lăsat la postul meu Cretinii din Blogosfera românească: după Ana Hodobet aka Takapaka am mai găsit un exemplar, meet MihaiBoss! Nu îi pot cere mai mult de atât.


Între timp, am verificat care sunt rezultatele unui search pe Google la “Ana Hodobet”. Surprise! Vedeţi rezultatele în printscreenul de mai jos.



Toată prostia asta cu proasta de Ana Hodobet imi aduce aminte de postul lui Buddha despre Certurile tot mai dese dintre bloggeri. Cum spuneam în comentariul de acolo atat timp cat se reactioneaza la o prostie spusă de un prost, în cazul meu o proastă, nu faci decat sa intri in jocul iniţiatorului şi, astfel, nu ai decât de pierdut. În acelaşi timp, însă, nu pot sa nu fiu de acord cu felul în care a reacţionat Dida la nişte prostii spuse la adresa ei, cum adica sa nu fight back!?! Asa că se prefigurează o adevarată dilemă: să răspunzi sau să nu răspunzi la atacurile venite asupra ta? Eu, la fel ca Dida, am ales să ripostez.

No comments: