Căutând "republic of moldova" pe photobucket obţii imagini cu Pridnestrovie şi blogosfera moldovenească tace

Click here for my posts in English or go here for you to get more details about INconstantIN!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cineva m-a atenţionat că nu am făcut bine că i-am omis cu leapşa din Căutând "republic of moldova" pe photobucket obţii imagini cu Pridnestrovie şi blogosfera moldovenească tace pe cei patru guru ai blogosferei moldoveneşti.

Aşa că reiau îndemnul: Ştiţi că nu îmi plac lepşele, dar acum mă văd obligat să fac o excepţie. La un search "republic of moldova" pe photobucket.com singurele patru rezultate sunt cele din imaginea de mai jos. Eu cred că e inaceptabil şi jenant.

republic of moldova mdro.blogspot.com

Vă îndemn pe voi bravi guru ai blogosferei moldoveneşti:) să remediem situaţia. Postaţi o imagine, cel puţin, cu Republic of Moldova la voi pe blog, apoi puneţi-o şi pe photobucket.com că îşi bat joc separatiştii de noi!!! Leapşa merge către:

Vitalie Eşanu
Mihai Moscovici
Vladislav Namaşco
Valeriu Tihai

No comments: