Citim "Maitreyi", ascultam muzica Mariei Tanase, vizitam Castelul Bran, admiram picturile lui Grigorescu si sculpturile lui Brancusi, ne mandrim cu primul 10 al Nadiei si cu premiul Nobel obtinut de George Palade. Si totusi care este imaginea Romaniei, cum ne promovam si ce stiu ceilalti despre noi?
Editia a 9-a a Scolii de Vara "Romania Sec. XXI", proiect al organizatiei VIP Romania, trateaza tema “Rebranding Romania” si incearca sa raspunda la aceasta intrebare. In perioada 30 iunie-14 iulie, 25 de studenti vor participa, timp de doua saptamani, la conferinte, workshopuri si dezbateri avand ca tema centrala brandul de tara.
Pana atunci insa, te invitam sa vizitezi blogul oficial al proiectului, www.rebrandingromania.wordpress.com pentru a afla mai multe despre acest subiect.
Editia a 9-a a Scolii de Vara "Romania Sec. XXI", proiect al organizatiei VIP Romania, trateaza tema “Rebranding Romania” si incearca sa raspunda la aceasta intrebare. In perioada 30 iunie-14 iulie, 25 de studenti vor participa, timp de doua saptamani, la conferinte, workshopuri si dezbateri avand ca tema centrala brandul de tara.
Pana atunci insa, te invitam sa vizitezi blogul oficial al proiectului, www.rebrandingromania.wordpress.com pentru a afla mai multe despre acest subiect.
No comments:
Post a Comment