Încă unii care fură conţinut fără niciun pic de ruşine şi prea multă consideraţie

Eu scrisesem un post: "Blogul, un refugiu al complexaţilor?" Dezbatere pe cotidianul.ro, într-un update la care spuneam că sunt de acord cu ce spunea Mihnea în postul Polemica Revolutionara la Cotidianul.

Azi, ajungând din nou la Mihnea pe blog, văd un trackback la postul respectiv, sunând ciudat de cunoscut, deşi ducând spre o altă adresă:

trackback

Ei, după ce dau click pe linkul de trackback, ajung aici:

cum se fura continut

Un site anonim, our.ircai.com, cu postul meu, nici măcar cu un fragment şi "continuare aici..." dând link spre mine, nu, copy paste 100%. Mă mir cum de m-au păstrat totuşi la secţiunea autor:))!

Partea şi mai tragicomică e că nu e singurul post copiat integral, mai vedeţi în poză şi cel cu Concursul cu vacanţa la mare, am văzut că au copiat şi posturi cu bursele... Ce să mai, NO COMMENT!

4 comments:

Anonymous said...

ai ajuns important !!!

INconstantIN said...

:))! Da, cum să nu:))!!!

Anonymous said...

Ce mai spui de mine, cam am un blog despre BAC, foarte vizitat si am descoperit 2 bloguri cu continutul FURAT de la mine cuvant cu cuvant... Deci nu era vorba de un singur articol, ci absolut de toate! Indivizii aia au facut copy-paste fara nerusinare... Nu mi-a venit sa cred...

INconstantIN said...

Alina, ai incerca sa ii contactezi pe cei doi?