Sorin Oprescu şi-a tras site de campanie. Şi blog.

Sorin Oprescu şi-a tras site. Deh, aşa se cade unui candidat la primăria mândrei capitale europene de pe Dâmboviţa (vorba vine:D) în anul de graţie 2008. Dar cum moda se extinde şi înspre blogosferă, mai nou, doctorul şi-a tras şi blog.

Toate bune şi frumoase, doar că nu prea înţeleg de ce să ieşi în faţă cu un site care se află încă în construcţie şi cu un blog care, accesat fiind (sorinoprescu.wordpress.com), arată cam aşa:

Blogul lui Sorin Oprescu mdro.blogspot.comPerfect de acord cu minianaliza următoare:

Imi place foarte mult ideea minimalista, poza din cap pana-n picioare. Fonturile, insa, sunt oribile iar movul (sau e lila?) acela nu prea isi gaseste locul (desi inteleg de ce nu putea sa aleaga albastru sau rosu). Si mai am o problema: Cand dai cu click-ul pe Ce voi face nu apare nimic. Urat, nasol chiar. Pentru ca, vedeti, e o regula clara sa apari cu site-ul online doar atunci cand e gata.
Designul acesta cu o poză statică pe lateral am mai văzut-o la Andreea Raicu, aşa că ideea nu e nouă. Apoi, deşi pe Mihnea îl deranjează prezenţa lui "in constructie" la acesarea lui "Ce voi face", pe mine mă deranjează şi

  • linkul spre un blog care nu există, şi lipsa chiar şi al acelui "in constructie" la acesarea lui "Campanie",
  • şi prezenţa unui comunicat de presă al Biroului de presă al candidatului INDEPENDENT, Sorin Oprescu la secţiunea "Ştiri"
  • şi, nu în ultimul rând, acea enervantă modalitate de derulare a unui material de pe site cu clickuri repetate pentru citirea unei informaţii.
Prezenţa lui INDEPENDENT scris cu caps peste tot în site e agasantă cu adevărat. Sincer să fiu, mi se pare o stupiditate miza pe independenţa unui candidat ca garanţie a profesionalismului acestuia şi automatism logic al unei viitoare domnii administrative de succes. E o incoerenţă care nu prea cred că îl va ajuta pe Oprescu să treacă de primul tur în Bucureşti.

P.S. Această scoatere în faţă a calificativului de "INDEPENDENT" s-ar putea dovedi la fel de ineficientă ca miza lui Cozmin Guşă pe metodele mai puţin ortodoxe în a-şi promova campania electorală. Mă refer aici, desigur, la "celebrul" filmuleţ YouTube care deşi relativ Ok în realizare (mai puţin inadvetenţa menţionării lui Miron Mitrea:D), nu are cum să îi aducă prea multe voturi lui Guşă atât timp cât grupul ţintă al celor care vor merge la vot în 1 iunie nu are nimic în comun cu grupul celor cei care au savurat, mai mult sau mai puţin, capodopera "adresată" liderului PIN.

UPDATE: Că tot vorbeam de candidaţii la primăria Bucureştiului şi intrarea lor în electorala virtuală, tot de pe Politică şi New Media: Cristi Diaconescu îşi lansează şi el site-ul. Azi.

Related posts:

No comments: