Google îi trimite pe toţi cei care caută "Poze FHM cu Cosmina Păsărin" pe INconstantIN's Blog

Click here for my posts in English or go here for you to get more details about INconstantIN!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

După cadoul cu "o zi din viaţa unui emo kid", Google s-a gândit să îmi mai facă unul că tot urlu eu sus şi tare că mă car pe Wordpress de pe Blogger. De data asta, situaţia e hilară de-a dreptul.

Fiind obsedat de statisticile blogului, am văzut că tot mai multă lume ajunge după un search pe "Cosmina Păsărin poze FHM". Atunci, eu nu stau mult pe gânduri şi ţop pe www.google.com, search "Cosmina Păsărin poze FHM". Logic şi normal, mă aşteptam să fiu pe vreun loc 6-7, dar nicidecum înaintea FHM itself. LOL!!! Acum, oare să mă mai mut pe Wordpress după indexarea excelentă de la Google?

cosmina pasarin FHM mdro.blogspot.com
P.S. Cred că am devenit dependent de printscreening, somebody, help me!

1 comment: