Ana Hodobeţ, cea mai proastă bloggeriţă din România, personaj principal pe un alt blog

Click here for my posts in English or go here for you to get more details about INconstantIN!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promisiunile sunt făcute pentru a fi încălcate, ştiaţi, nu?:D Astăzi am văzut două search-uri la mine pe blog cu Ana Hodobeţ. Măi, să fie, cine o mai caută pe proasta aia, sau şi-o fi dând sărmana singură search să vadă dacă tot al meu e primul link spre cele două posturi cu Meet Ana Hodobeţ: Cea mai proastă dintre vieţuitoarele blogosferei româneşti! şi Ultimul post dedicat celei mai mari proaste (cretine) din Romania, Ana Hodobet (Hodobeţ), Ratatouille de Romania atunci când cauţi pe Google Ana Hodobeţ. Din păcate, tot acolo duce orice search cu prenumele şi numele cretinei Hodobeţ.

Totuşi, I got curious, şi am dat un scroll să văd unde mai este trecută această sinteză de mickey mouse şi ratatouille. Şi, ditamai surpriza! Ana Hodobeţ şi-a tras blog. Nu oriunde, ci pe platforma looserilor weblog.ro (ştiu bloggeri foarte buni care au blogul tot pe weblog.ro şi chiar nu îi înţeleg de ce nu optează pentru un wordpress simplu). Blogul e exact ca Hodobete:))! Nici nu prea m-am obosit să îl citesc. Şi poate nici nu aş fi ales să o pomenesc pe cea mai cretină bloggeriţa din România pe blogul meu iarăşi dacă nu aş fi dat peste acest post: hall of hame - hodobete Vă las să savuraţi postul în cauză şi să râdeţi cu poftă de proasta Ana Hodobeţ.

Da, mai să uit, nu puteam să nu vă arăt o poză a mickey mouse-ului blogosferei româneşti Ana Hodobeţ. Aşa arată o adevărată lady, dezbrăcată, deşi nu are ce arăta şi gânditoare explorându-şi zăcămintele de sub unghii! Yeck!!! LOL!!!!

cea mai proasta bloggerita Ana Hodobet mdro.blogspot.com

4 comments:

DORina said...

Ba io stiam ca promisiunile sunt facute pentru a fi respectate:)):P!!!

INconstantIN said...

Na, nu stiai bine, de aia este asa desteapta:))!

Mircea-Gabriel said...

Imi place demoazela, nu e chiar atât de nashpa pe cât zici tu ! :P Are si un stil de a scrie vulgaro-intelectual, poate se crede o Catherine M. în devenire !

A adoptat stilul "vârtejul gândurilor" adica scrii ce-ti trece prin cap fara a încerca sa sintetizezi într-o forma literara. Numai ca ei nu-i merge , tocmai pentru ca lipsa de forma tradeaza si mai tare lipsa de continut. M-am amuzat citind-o dar devine repede redundanta si plictisitoare. Aveai dreptate, e proasta ! :)

INconstantIN said...

Sincer sa fiu, dupa posturile in alea in care imi batam joc de ea mi-am dat seama ca e penibil sa vorbesc de o proasta intr-un loc public cum e blogul si ca cel mai bine e sa o ignor. Dar cand am vazut postul in care altcineva o facea proasta, iar ea reactionase in absolut acelasi fel, gen (wow, mi-ai dedicat un post intreg:))), am ras in hohote si am zis sa dau link. Ea incearca, se screme, dar, na, tot degeana:))!