Încă o zi de vot la Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc

Că tot am vorbit mai devreme de RoBlogFest, de ce să nu vorbim şi de Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc în condiţiile în care "procedura de votare se încheie mâine 3 martie la 2008, la ora 00:00 GMT-5". De ce nu e "GMT+2"? Nu ştiu, întrebaţi organizatorii:). Şi aici principiul a fost exact ca la RoBlogFest: "Fie PR-ul cât de mic, tot mă fac mai voinic"! În plus, vroiam astfel să îmi certific apartenenţa la Blogosfera moldovenească, una în continuă creştere, deşi destul de slabă în manifestare internautică, vezi Căutând "republic of moldova" pe photobucket obţii imagini cu Pridnestrovie şi blogosfera moldovenească tace


Preferinţele mele pentru acest concurs le ştiţi deja din Slalom printre participanţii la Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc: Câştigătorii pe categorii văzuţi de INconstantIN

Am vorbit şi de curiozităţile referitoare la unele dintre blogurile înscrise la Blogovăţ în A propos de slalomul printre participanţii la Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc: Câştigătorii pe categorii văzuţi de INconstantIN şi A propos de slalomul printre participanţii la Blogovăţ, Festivalul Blogului Moldovenesc: Câştigătorii pe categorii văzuţi de INconstantIN 2

Şi aici e problema semnalată în cazul RoBlogFest cu votul netransparent şi inaccesibil zilnic. Şi aici sunt o groază de bloguri care au ajuns în categorii în care nu au ce căuta (mă întreb ce se înţelege prin "blog personal" în Republica Moldova:))), iar altele scriu mai mult pentru ei, decât pentru cititori, dar mai multe detalii despre blogurile respective după 22 martie:) că nu e fair să vorbesc despre acest lucru acum. Una peste alta, dacă nu aţi făcut-o, votaţi-mă la Blogovăţ cât mai puteţi:), sau dacă nu vă place de mine, votaţi-i pe Vultoor şi/sau Ion Surdu.

No comments: