Încă un concurs de la RoBlogs.info: câştigă un laptop Acer, un aparat foto Panasonic şi un MP3 player de 1GB

Sunt sigur că v-aţi bucurat pentru mine că am câştigat concursul organizat de RoBlogs.info şi egazda.ro:D (încă mai aştept premiile, a propos), al doilea organizat de cei de la roblogs.info

Ei, fără a ţine cont de faptul că suntem în preajma sărbătorilor pascale, fără a se gândi că suntem în săptămâna patimilor când trebuie şi noi să ne reculegem şi să ne concentrăm asupra câştigurilor spirituale şi mai puţin a celor materiale (hai că m-a pufnit râsul acum:))), roblogs.info lansează al treilea concurs. Pentru detalii daţi cu clicku' pe bannerul de mai jos, pe care îl găsiţi şi în sidebar, de altfel şi nu, nu este plătit:D!

oktalsidebar

Ce îmi place mie în mod special la echipa roblogs.info e că fiecare concurs nou aduce premii din ce în ce mai substanţiale: au început cu un domeniu .info, au continuat cu 2 domenii .ro, hosting, banner pe site şi publicitate pentru o lună prin AdWords... Super!

Sunt curios dacă eu mi-s eligibil să particip şi la acest concurs, nu mi-ar strica un Acer, cu siguranţă mai bun decât îmbătrânitul meu HP.

Baftă tuturor!

P.S. Dacă tot aţi scris "â", era oare greu să scrieţi şi "ş" pe banner?:)

Related posts:

1 comment:

Anonymous said...

Succese si tie ;)